6 лесни начина, с които да реализираш повече продажби за Великден
Да имат повече продажби и да реализират добри печалби, е цел на всеки търговец. Специално за теб подбрахме 6 практични и лесни начина,
с които да постигнеш тази цел:
Посещението в магазина ти трябва да бъде приятно изживяване
Най-добрите ти оферти трябва да са разположени на видно място в магазина. В идеалния случай още на входа клиентът следва да ги забележи и да пожелае да ги купи. Голямо значение има визуалното представяне на стоките ти в магазина. Наличието на достатъчно пространство за разминаване и спокойно разглеждане на стоките е ключово за изживяването на клиента по време на пазаруване.
На рафтовете не бива да има празни места, но и не трябва да са претъпкани. Обектът ти следва да е добре почистен, да ухае свежо, а като допълнение може да звучи и приятна фонова музика. Доказано е, че музиката влияе върху емоциите на клиента и може да го подтикне да пазарува.
Заложи на стратегическа подредба на стоките си в магазина
Представи на клиента стоките си по начин, който да го накара да купи няколко, свързани помежду си продукта. Когато говорим за Великден например, добра комбинация са в близост до яйцата да има и бои, стикери и ред други артикули, служещи за тематична декорация. При месните продукти можеш да позиционираш и различни сосове и подправки.
Улесни клиентите си, за да купуват повече
Освен стратегическа подредба на стоките, много важни са и на вид прости, но ключови елементи: като достатъчно големи кошове за пазаруване или колички. Неслучайно известните вериги предлагат на клиентите си колички и кошници с голяма вместимост. Идеята е посетителите да ги напълнят. Ако те са малки, много вероятно е клиентът да се откаже да пазарува, защото просто мястото му е свършило и ще реши да напусне обекта ти.
Накарай клиентите си да купят неща, които обикновено не купуват
Стоките на промоция в магазина винаги се отличават от тези, които са с регулярна цена. Това също не е случайно. Дори хората да са отишли със списък за пазаруване, който да следват стриктно, щом видят стоки с намаление, те са склонни да ги купят, дори да не присъстват в пазарския им лист. По празниците, а и в различните сезони, добра идея е да правиш преподредба на магазина. Това влияе върху настроението на хората и желанието им да пазаруват в обекта ти.
Зареди пресни и свежи стоки за сезона, но внимателно
Свежите месни продукти, зеленчуци и други стоки, характерни за великденските празници, са голям риск за търговеца. Те се развалят по-бързо и ако не бъдат продадени навреме, то това означава чиста загуба на пари. Ето защо много внимателно трябва да подходиш към количествата, които ще заредиш.
По-добре е да поръчаш по-малко и да имаш готовност за бързо зареждане, в случай че стоката свърши, отколкото да разполагаш с големи налични количества, които ще трябва да се бракуват, ако не бъдат продадени.
Купувачите не обичат да чакат - увери се, че имаш достатъчно персонал
Около Великден, а и всеки друг празник, хората пазаруват повече, отколкото по друго време от годината. Едно е сигурно - клиентите се изнервят, когато трябва да чакат твърде дълго. В този ред на мисли, следва да изградиш внимателно графика с отпуски и смени на служителите, за да се увериш, че ще имаш достатъчно персонал, обслужващ посетителите.
Бъди сигурен, че клиентите подсъзнателно забелязват всеки от изброените елементи, както и положените усилия да им осигуриш максимално добро обслужване. Това е гаранция, че доволните потребители ще се върнат отново в магазина.
Имаш нужда от пари, за да посрещнеш нуждите на клиентите си изцяло? Fintrade е твоят верен съюзник - довери ни се!
Често Задавани Въпроси
Кои сме ние?
Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.
Какво предлагаме?
Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.
Какви са критериите за кандидатстване?
За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.
Какви са ползите, ако взема финансиране от Финтрейд?
Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.
Прочети още
10 маркетинг идеи за твоя бизнес по повод Великден
Пролетта е тук, а с идването ѝ предстоят и едни от най-светлите празници в календара, сред които и най-големият – Великд...
Към статията5 лесни стъпки, с които да достигнеш купувачите си...
Откриването на целева аудитория е ключът към стабилните и нарастващи приходи от предлаганите продукти или услуги. Същевр...
Към статиятаПОС терминалите стават задължителни този месец: къ...
През 2024 г., наред с увеличението на минималната работна заплата, вече са факт и редица други законови промени, касаещи...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.